Ekoškole
Naziv projekta: Čišćenje okoliša, razvrstavanje otpada
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj projekta:- osvijestiti učenike i lokalnu zajednicu na značenje okoliša općenito za život. Dan planeta Zemlje učenici i učitelji naše škole obilježili su početkom 5. mjeseca brojnim ekološkim aktivnostima. Učenici 1. i 2. razreda bili su zaduženi za čišćenje okoliša i razvrstavanje otpada sa svojim učiteljicama. Učiteljica i učenici 3. razreda pripremali su se za sudjelovanje na ekološkom natječaju „Mali zeleni“, zato su uvježbavali tekst za snimanje videouratka naslova “EKO superjunak“. Osmišljavanje i pisanje poučnih ekoporuka bio je zadatak 4. razreda koji su radili sa svojom učiteljicom. Četvrtaši su prethodno u svojoj učionici izradili i predloške za ekološke društvene igre. Sadnjom cvijeća 5. razred sa svojom razrednicom ukrasio je ulaz u školu. Učenici šestog razreda zaduženi su za bojanje dasaka i guma, koje će se iskoristiti za učionicu na otvorenom, te sadnju cvijeća u gume. Plijevljenje i sadnju authtonog i ljekovitog bilja u vrtu pokraj naše naše etnokuće preuzeli su sedmaši i osmaši. Učenici su zaključili kako bi se ovakvi projekti trebali u školama češće provoditi. Tada bismo svi bili svjesniji da je u današnjem svijetu očuvanje okoliša jako jako važno.
Naziv projekta: SURADNJA S DRUGIM ŠKOLAMA- projekt „Zajedno smo jači“ - on line
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj projekta: Suradnja Eko škola, razmjena pozitivnih iskustava. Namjena projekta: Izgradnja pozitivnog stava prema očuvanju okoliša i stjecanje kulture življenja u zdravom okolišu.Nositelji projekta: Školski koordinatori programa Eko škole, učiteljice kemije i biologije, učenici. Način realizacije: Predstavljanje školskih ekoloških aktivnosti kroz Eko kviz, prigodne prezentacije istraživačkog rada, literarne i likovne radove.
Naziv projekta: Otpad nije smeće
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj: bio je osvijestiti učenike na aktivno sudjelovanje u zaštiti prirode i promicanju održivog razvoja. Iskoristivši stari tekstil za nove proizvode, učenici su na praktičan način naučili razlikovati pojmove otpad i smeće. Izradom novih uporabnih predmeta stekli su iskustvo u recikliranju tekstila i spoznali važnost recikliranja u očuvanju prirode. Radionice su bile dobra prilika za međusobnu suradnju, razgovor i druženje što učenicima danas posebno nedostaje.