Ekoškole
Naziv projekta: e - Twinning projekt – Tree Detectives Across Europe
Tema projekta:
Opis projekta:
Učenici 7. b i 7.c razreda pod mentorstvom učiteljice engleskog jezika Alenke Taslak i učiteljice bioogije Leopoldine Vitković provode e - Twinning projekt pod nazivom Tree Detectives Across Europe. U projektu sudjeluju učenici 12 europskih zemalja. U suradnji s vršnjacima iz Španjolske, Poljske, Latvije, Grčke, Turske, Engleske, Francuske, Njemačke, Rumunjske, Portugala i Gruzije, učenici 7.b i 7.c razreda odredili su vrste drveća iz školskog vrta koje će pratiti tijekom proljeća. Cilj projekta je utvrditi pupa li drveće istih vrsta u isto vrijeme u različitim dijelovima Europe.
Naziv projekta: Moj kućni ljubimac
Tema projekta:
Opis projekta:
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić. U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke. Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Naziv projekta: Drvokod
Tema projekta:
Opis projekta:
Voditeljice projekta u OŠ Dore Pejačević Našice su profesorica biologije i kemije Leopoldina Vitković i profesorica informatike i fizike Anamarija Gajski. http://nasice.drvokod.eu/. Cilj aktivnosti: Promicanje ekoloških vrijednosti i održivog razvoja kroz primjenu informacijsko-komunikacijskih vještina korištenjem suvremenih tehnologija. Prepoznavanje i imenovanje drveća u neposrednoj blizini škole i obilježavanje na elektronički način. Razvijanje istraživačkog odnosa prema okolišu i dokumentiranje zapažanja putem korištenja web stranica (izraditi web stranicu koristeći besplatne i jednostavne web alate, obraditi slike te ostale multimedijske datoteke za prikaz na mrežnom mjestu). Korištenje izvora informacija dostupnih uz pomoć računalnih mreža, procjena kvalitete sadržaja i kredibiliteta računalnih stranica u svrhu vlastitog istraživanja, učenja i rješavanja problema (GOO). Samostalno korištenje računala pri pisanju i obradi tekstova, izradi tablica, te izradi i izlaganju prezentacija. Razvijanje kreativnosti i rukovanja s alatima za oblikovanje informacija i prezentaciju školskih aktivnosti u javnosti. Razvijanje ljubavi prema prirodi, zavičaju i kulturnoj baštini.